دوست دارم از ابرینو استفاده کنم، چه جوری باید شروع کنم؟

برای شروع، کافی است در ابرینو عضو شوید. برای عضویت در ابرینو، باید شماره تلفن و رمز عبورتان را در وب‌سایت، اپ‌های اندرویدی یا ویندوزی وارد کنید. اگر در سیستم عضو باشید، وارد خواهید شد و در غیر این صورت، به طور خودکار، در ابرینو عضو می‌شوید. در حالت پیش‌فرض، شما عضو طرح پایه خواهید بود، ولی در هر زمان امکان ارتقا به سایر طرح‌ها را دارید. برای اطلاع از ویژگی‌های طرح‌ها و انتخاب طرح دلخواهتان، این صفحه را ببینید.

برای ساختن حساب کاربری در ابرینو به چه چیزی نیاز دارم؟

کافیست شماره موبایل و رمز عبور خود را وارد کنید. اگر در ابرینو عضو باشید، وارد می‌شود و اگر نباشید، برای شما در همان لحظه حساب کاربری ساخته می‌شود.

آیا امکان داشتن چندین حساب کاربری در ابرینو وجود دارد؟

بله. با هر شماره موبایل می‌توانید یک حساب کاربری در ابرینو بسازید.

آیا ابرینو نسخه آزمایشی رایگان دارد؟

بله. شما با ثبت‌نام در ابرینو یک طرح رایگان یک ماهه دریافت می‌کنید که تمامی ویژگی‌های آن با طرح تجاری سرویس یکسان است.

اگر فایلی را از روی یک دستگاه‌ بارگذاری کنم، آیا می‌توانم بر روی دستگاه‌های دیگر هم به آن دسترسی داشته باشم؟

بله، فایل‌های شما در ابرینو همواره در دسترس هستند و می‌توانید روی دستگاه‌های مختلف و همچنین از طریق وب‌سایت ابرینو، همیشه و هر کجا به آنها دسترسی داشته باشید.

چه نوع فایل‌هایی را می‌توانم در ابرینو ذخیره کنم؟

محدودیتی برای پسوند فایل‌ها وجود ندارد و می‌توانید هر نوع فایلی را در ابرینو ذخیره کنید.

آیا امکان بازیابی نسخه‌های قبلی فایل‌ها، یا فایل‌هایی که پاک کرده‌ام، وجود دارد؟

بله. این امکان از طریق پنل کاربری‌تان در وب‌سایت ابرینو در اختیار شما قرار دارد.

آیا در ابرینو امکان به اشتراک‌گذاری فایل‌ها وجود دارد؟

بله. شما از طریق نرم افزار‌های ابرینو می‌توانید هر کدام از فایل‌های بارگذاری شده خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.

برای بازیابی فایل‌ها از روی ابرینو، با خطای کمبود فضا مواجه می‌شوم. چه کنم؟

برای بازیابی فایل‌ها از فضای ابرینو روی فضای هارد کامپیوتر یا حافظه موبایل خود، به اندازه حجم همان فایل‌ها به فضای خالی نیاز دارید. بنابراین اگر با خطای کمبود فضا مواجه می‌شوید، باید به اندازه حجم آن فایل، فضای خالی فراهم کنید.

ویدیوهایی که از ابرینو دوباره دانلود کرده‌ام، در حین پخش مشکل دارند. چه کنم؟

ممکن است فایل به طور ناقص دریافت شده باشد. لطفاً دوباره فایل را از ابرینو دریافت کنید.

فایل‌هایی که از ابرینو دریافت می‌کنم، کجا ذخیره می‌شوند؟

در اندروید فایل‌هایی را که دانلود می‌کنید، در پوشه دانلود یا مسیر تعیین شده شما ذخیره می‌شوند. در ویندوز نیز مسیر پوشه مورد نظر برای دانلود از شما سوال می‌شود. شما این امکان را دارید که یک مسیر برای ذخیره‌سازی پوشه معرفی کنید یا اینکه یک پوشه موجود را برای ذخیره‌سازی آن انتخاب کنید تا داده‌های ذخیره شده در ابر با داده‌های موجود در این پوشه همگام (سینک) شوند.

چطور می‌توانم از اطلاعات حساب کاربری‌ام آگاه شوم؟

اطلاعات حساب کاربری شما مانند شماره موبایل، فضای باقی‌مانده و … در پنل کاربری‌تان قابل مشاهده است.

تفاوت «رمز عبور» با «رمز ورود به برنامه» چیست؟

رمز عبور برای ورود به حساب کاربری شما و مدیریت آن است. اما رمز ورود به برنامه مخصوص کامپیوتر/موبایل/تبلت شماست که پس از ورود به حساب کاربری، آن را تنظیم می‌کنید تا کسی به جز شما نتواند از اپلیکیشن ابرینوی شما استفاده کند.

آیا ابرینو محدودیتی را در استفاده از پهنای باند اعمال می کند؟

بله و خیر! بله از این لحاظ که این محدودیت اعمال می‌شود، و خیر از این لحاظ که فقط در شرایط محدودی و برای حالت‌های خاصی این اتفاق رخ خواهد داد و اکثر کاربران متوجه این موضوع نخواهند شد. برای اطلاع از محدودیت‌های ابرینو بر روی پهنای باند لطفا صفحه «شرایط استفاده» را مشاهده فرمائید.

چطور می‌توانم با تیم پشتیبانی ابرینو تماس بگیرم؟

برای ارتباط با تیم پشتیبانی ابرینو، می‌توانید به آدرس support@abrino.com ایمیل بفرستید یا با شماره ۰۲۱۹۱۰۱۱۰۹۱ داخلی ۱۳۰ تماس بگیرید.