ابرینو سازمانی

ابرینو سازمانی تمامی دغدغه‌های مدیران شبکه در خصوص مدیریت، نگهداری،‌ پشتیبان‌گیری و حفاظت از اطلاعات کارکنان سازمان را بر طرف می‌کند. ابرینو آخرین نسخه از اطلاعات کارکنان را به صورت خودکار بر روی ابر نگهداری می‌کند و امکان مدیریت کاربران و دستگاه‌ها و سطوح دسترسی را به سادگی و با انعطاف بالا برای مدیران شبکه فراهم می‌کند.

مدیریت و نظارت بر فعالیت ها

مدیریت و نظارت کامل بر تمامی فعالیت‌ها

کنترل مدیریت و سطوح دسترسی

کنترل و مدیریت سطوح دسترسی

دریافت گزارش های متنوع مدیریتی

دریافت گزارش‌های متنوع مدیریتی

شروع کنید

ثبت نام رایگان

سازمان خود را ثبت کنید و تا یک ماه بدون پرداخت هزینه، از خدمات ابرینو سازمانی بهره‌مند شوید.

اپ های متنوع ابرینو

کلاینت‌های ابرینو ، تحت کنترل سطوح دسترسی مدیر شبکه سازمان و با امکان نصب یکجا در اختیار شما هستند.

راهنمای نصب و استفاده

با کلیک روی دکمه زیر
مستند راهنمای ابرینو سازمانی را دریافت کنید.

ویژگی‌ها و قیمت

ویژگی مقدار
مناسب برای سازمان‌ها، توسعه‌دهندگان و کاربران حرفه‌ای
محل سرورهای نگهداری داده‌ها داخل کشور
هزینه اینترنت مصرفی نیم‌بها (ترافیک داخلی)
حداکثر فضای در اختیار به انتخاب کاربر
حداکثر دستگاه‌های هر کاربر ۵
مدیریت فایل*
امنیت بالا**
کنسول مدیریت کاربران*** برای حساب‌های بالای ۵ کاربر
قابلیت نصب کلاینت بر روی سرورها
امکان اتصال از طریق پروتکل SWIFT
تعداد نسخه‌های نگهداری شونده از هر فایل
(بر روی سخت‌افزارهای مختلف)
۳
نگهداری فایل‌های حذف شده نامحدود
نگهداری نسخه‌های پیشین نامحدود
بازگردانی داده‌های کامپیوتر با یک کلیک به هر زمانی از گذشته به زودی
حداکثر تعداد فایل‌ها ۱۰ میلیون
حداکثر سایز هر فایل برای آپلود ۵ گیگابایت در کلاینت ویندوزی و اندرویدی
۱ گیگابایت در سایر حالت‌ها
حداکثر پوشه‌های تو در تو ۶۴
حداکثر طول آدرس هر فایل ۲۴۸ کاراکتر
حداکثر آیتم‌های داخل هر پوشه ۱۰۰ هزار
حداکثر تعداد تراکنش IO در ثانیه ۱۰۰
حداکثر تعداد دانلود فایل‌های به اشتراک گذاشته شده عمومی نامحدود
حداکثر API Call در ماه ۵۰۰۰۰
حداکثر ترافیک مصرفی ماهانه ۲ برابر حافظه در اختیار
پشتیبانی ایمیل، چت و تلفن
قیمت ماهانه ۱۰۰ هزار تومان به ازای هر ۱۰۰ گیگ
+
۱۰۰ هزار تومان به ازای هر ۵ کاربر

* مدیریت فایل: شامل ذخیره‌سازی داده‌ها، پشتیبان‌گیری از اطلاعات گوشی، همگام‌سازی پوشه‌ها، به اشتراک‌گذاری، نگهداری سوابق، دسترسی آسان به داده‌های ابری

** امنیت بالا: انتقال داده‌ها از طریق کانال امن، نگهداری ۳ نسخه از هر فایل برروی سخت‌افزارهای مختلف، نگهداری فایل‌های پشتیبان گوشی به صورت رمزگذاری AES-256

*** کنسول مدیریت کاربران: سیستم صورتحساب یکجا، درون‌ریزی لیست کارکنان، تعریف نقش‌ها و دسترسی‌ها، تائید دستگاه‌ها قبل افزودن، کنترل گردش داده‌ها، تعیین سطوح دسترسی، کنترل دسترسی از بیرون سازمان، دسترسی به داده‌های کارکنان، پایش و نظارت بر عملکرد کارکنان، گزارشات متنوع مدیریتی

قبل از خرید، می‌بایست با ایمیل سازمانی خود ثبت نام کرده باشید. بعد از ثبت نام به منظور ارتقای طرح خود، ایمیل سازمانی خود را در فرم زیر وارد کرده و پرداخت را انجام دهید.
بعد از پرداخت، از طریق اطلاعات تماسی که در فرم زیر پر می‌کنید با شما تماس گرفته خواهد شد.
پس از خرید سرویس، امکان لغو آن وجود ندارد. شما می‌توانید از نسخه آزمایشی یک ماهه رایگان برای سنجش میزان تطابق سرویس با نیازهای خود استفاده کنید. تمامی ویژگی‌ها و امکانات این نسخه همانند سرویس تجاری است.

گیگابایت

در صورت نیاز به تعداد تراکنش بالاتر، دسترسی به فضای ابری از طریق پروتکل SWIFT یا هر ویژگی درخواستی دیگر با ما تماس بگیرید.

قیمت: - تومان
۹٪ مالیات بر ارزش افزوده: - تومان
مجموع مبلغ پرداختی: - تومان